helgen

 

Fredags blev riktigt kul faktiskt! Kom mycket folk osv så. lyckat!=) Jag och Marre fick skjuts hem till mig av Anna N's pappa, gjorde spagetti och sen kom Oscar S och Jens förbi ett tag :P

i lördags så for marre hem , sen drog jag och pappa på stan ett tag. blev ett stopp på Ullas kondis också..
Åkte hem och duschade osv sen for vi till Vindeln och var där vid halv fem.. Ner på gallerian där Ruth, thomas och lite fler var och höll på ordna med maten och annat. Så jag hjälpte till där. Kl 18.00 kom alla gäster osv så vi stog och bytte ut matfat och litesånt för att sen stå i baren senare på kvällen =)
Efter maten fick vi se lite olika sketcher, filmer och bilder, sen blev det lite mer drag med dans och sånt haha :p
blev mycket skratt alltså, ojoj ;D craazy people :)
Jag, Yvonne och Jim var dom som höll ut längst, somnade runt 7.30 imorse ;) hehee

Runt 9.30 blev vi väckta och jag, pappa och Emelie for. Jag till Tavelsjö för jobb. Men morfar tyckte jag skulle sova innan jag gick ner för att jobba så blev en liten nap från 11-14.30 :P Sen jobb. Är så skönt då det inte är folk där utan helt tomt. Går som mycket smidigare då ;P

Sen blev det pizza framför OS innan morfar skjutsade hem mig till Haga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0