Come out of the shade

Gårkvällen blev kuul! Förfest hos sanna innan vi tog bussen till stan, kom in gratis med våra fina I Love You-hjärtan :) (Eftersom det var gratis inträde innan 23 om man hade med sig något hjärta) Var tvungen att fråga vad dom skulle göra med alla grejer. Vi ville ju ha kvar dom .. Men det går iaf till något dagis, så det blev fint. haha sen då vi gick därifrån så såg sanna att tydligen hade dom ställt upp våra hjärtan vid kassan ;D

iaf, där inne så var det faktiskt riktigt mycket känt folk. Kul att träffa alla ju =) Tog det ganska lugnt igår. Känns bra idag. tummen upp!
Vi drog vid kvart i ett nångång, gick på donken och köpte lite fööda. Sen drog vi oss hemååt. Ida sov hos mig så innan vi somnade såg vi ett tag på The Notebook. Såååå fiiin!

Nä jag kanske borde börja ta tag i dagen nu känner jag, hade tänkt hinna sminka mig och klä på mig + diska bort och städa lite innan pappa kommer hem. Har 20 min på mig, wooh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0