'cause though he's gone and you are wonderful, it's hard to move on.

Information om Universitetet på skolan idag. Lite ovärt eftersom jag redan vet vad jag ska söka =) Men lite nytt fick jag då lära mig :P Sen gick jag och Emelie hem till mig och gjorde NKuppgiften! Duktigtduktigt:) Tillbaka till skolan för två till lektioner sen drog jag hem igen.

For till USM, Tränade Step Up X-press och Core med Ida=) Var riktigt jobbigt! :O Första gången jag höjt stepbrädan till det högre, så ja, ojoj. svettigt blev det ;D

Gick hem sen och diskade undan lite och duschade osv. Har käkat lite flingor osv så nu sitter jag i soffan. Tända ljus. mys!

Ska skicka in lite småföretagandegrejer till en i mitt företag nu, "deadline" ikv kl 22 för vi ska redovisa på tors, så det är väl bäst att göra det då jag kommer ihåg det. Sen måste jag göra faser.. Trafikskolan ringde idag, fast jag hörde det inte, men ändå. Känns som jag borde snabba på med det där litegrann.. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0