And I just miss the good old times

Efter skolan idag blev det Jysk, Buketten osv. Fått hem massor av nya grejer till lägenheten iaf! :) Växter, krukor, gardiner, gardinstänger, en fruktskål, kuddar, madrass, badrumsmatta, m.m.

Sen åkte jag till Hissjö. Anna kom förbi för att bli masserad. Så jag tände massa ljus, satte på avslappningsmusik och knådade henne ca 30 min. Tog sen en pizza ur kylen och satte mig i soffan framför tvn. Var så läänge sen jag såg på tv ju :O en vecka faktiskt. Kanske inte så konstigt då det inte finns nån i lägenheten.. Men det gör inte så mycket faktiskt. Kanske är på tiden att fixa dit en men ändå.

Nuu ska jag gå upp och färga ögonfransarna osv sen KANSKE göra nån fas. Eller läsa FRIDA-tidningen och sen sova.. hehe. Jagvet, jag måste ta tag i faserna och göra klart dom. Lite ångest har jag faktiskt.





ÅH vad jag längtar tills det börjar se ut såhär, värmen börjar komma tillbaka, och inga fler snöstormar eller minusgrader...

2-3 månader kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0