I could really use a wish right now.... Like shooting stars

Fredags var kuul! Jag sandra fredde Jens HJ och Oskar gick från mig till Droskan. Träffade bland annat Natali där, askul! =) Dans, folk osv. efteråt drog jag, sandra och danne hem till mig. Jens kom förbi, även Bullen, hj, henke m fl.
Igår tog jag och Sandra bussen till Hörnefors. Gick på marknaden där sen åkte vi till hennes stuga. fiskade, såg massa filmer, åt chirre och dirre, guudis,  osv. Lugnt och sköönt vare iaf!  I morse åkte vi tidigt, for på Nolialoppisen sen en loppis på Umåker.  Hittade lite grejs iaf,

jaja, här är några bilder sen i fredags!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv; Ja, sjukt fin var den. Haha och jag låg och grät själv till den i fredags ;D

2010-08-22 @ 21:34:06
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0