Can you meet me halfway, right at the borderline? That's where I'm gonna wait for you. I'll be lookin' out night and day

Efter jobbet i fredags åkte jag med min moster till mormor och morfar. Käkade grillat på deras uteplats med lite av släkten så det var treevligt! Tog det bara lugnt där hela kvällen, skönt :)

Lördag gjorde jag INGENTING typ. Josse kom förbi och snackade ett tag, det var kul. Annars typ, ingenting som sagt.

Söndag tog jag moppen till Lillsjöberg och hängde med Ida och Kicki! Mejlade på massa lägenheter i Norge, sen bjöd dom på mat så blev grillat då med, nice!

Idag var jag och mamma runt på ersboda , köpte lite grejer osv. men seriöst, regnet!:O Sjukt! ogillaa. Jobbade 16-21. sålde? Nope. inte en enda lott. sög riktigt hårt.

Taggar fredag iaf!! kommer bli naaiizczzceee

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREEEDAAAG!!! :)

2010-08-10 @ 00:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0