What's up with my heart when it skips a beat?

Efter skolan (en lektion med redovisningar och lite projektarbetsskrivning) gick jag hem en timme, sen ringde Sandra så jag gick till stan och träffade henne. Sa hej till Sofia som satt och pluggade på Waynes så följde hon med och shoppade lite osv! Jag köpte inget dåå. Sparar pengar.. Träffade Ida och Matilda på Gina Tricot. Köpte en väska på rea, 99 kr ist för 249! :) Träffade syrran och gick runt, SJUKT ont i ryggen. Köpte lite mer grejer oooosv. Sen runt 17.30(?) gick vi till Eurasia och käkade middag med pappa och Ruth :) riiktigt god mat!

yeye, nu sitter jag iaf hemma. Ska läsa igenom projektarbetet och ändra lite sen kommer Sandra snart. Ska ta moppen till Jonzza ;D lite folk som ska dit och dricka lite och så. Blir nog trevligt!




BUS


Var hos tandläkaren för någon dag sen. måste börja
ta bättre hand om tänderna annars blir det DYRT från och med nästa år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0