we could be just you and me

shit, länge sen jag bloggade nu. I tisdags blev det förfest med typ 1/3 av klassen, sen Corona :) kulkul! (bilder kmr sen då jag fått dom)
Onsdags chillade jag med Emelie tills hon körde hem till Vindeln sen for jag och Josse på boxercise! träningsvärk igår, mmmhm.torsdags hängde jag i Lillsjöberg med Ida och Kicki. snackade och letade jobb i Norge för i höst. taggade!

for till stan för några timmar sen. så har inte gjort mkt alls. läst bloggar typ. ingen aning om vad som händer i helgen faktiskt. får väl ta dagen som den kommer!

cpmycket virus på datorn nu också..
ring/smsa gärna om nån vill hitta på nåt ikv !

Kommentarer
Postat av: Mikaelmarlen

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-06-10 @ 11:32:28
URL: http://mikaelmarlen.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0