maybe I should be better of without you

typ väntans dag idag alltså. Jag, Amanda, Josefine och Sandra skulle hålla i en idrottslektion på Mariebergsskolan idag, så vi var där kl 8.00 som läraren sagt. MEN det visade sig att han låg och sov och lektionen var inte förrän 11.00... Så vi drog ner på stan och ställde oss i kön till bal-biljetterna. Josefine skulle köpa, och jag.. Men efter en timmes väntan så bestämde jag mig för att spara pengarna istället så jag och Sandra drog därifrån en timme ungefär.. sen åkte vi tillbaka till marieberg och hade lektionen för några fyror, som gick ändå helt okej. haha fast ungarna var ju flaamsiga! =P sen till skolan, käkade och satt och väntade en timme för att snacka lite med Charlotte om vårat projektarbete. och JA, jag och evelina har myycket kvar att göra tills nästa fredag kan jag ju säga..

Gick hem, sen har jag städat hela lägenheten, den var gaanska skitig ! chillat, läst bloggar och sett tv. blir väl samma sak resten av kvällen eftersom jag inte kan skriva så mycket på nå plugg men, jaja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0