a drop in the ocean, a change in the weather I was praying that you and me might end up together

kuul i fredags, jag och marielle styrde ju dansgolvet iaf:)
bakis lördag, sen ringde Jens och sa att vi ska ut igen så taggade till Josse, sen hoppade jag in i duschen och fixade mig. runt halv 9 kom Jens och Stoltz till mig, och senare Josse. Satt och snackade och drack till halv tolv ungefär då Jens ringde två kompisar, som hade sjuuuukt snygga bilar så att dom skulle skjutsa oss till Krogenkrogen :) gratis inträde då stoltz fixade upp oss på listan , så där hängde vi lite mer än en timme.. åkte med bullen till max för att käka och sen gick jag jens och stoltz hem till mig för att efterfesta lite med janosh och hans två kompisar.

söndags låg jag mest och chillade framför tvn, sen kom syrran hit på kvällen.
skola igen måndag, sen tog jag och syrran bussen till ersboda och Willys efter middagen ;D handlade lite mat och grejer sen drog vi hem till mig. skola idag igen och nu sitter sandra hemma hos mig. Ska plugga lite osv..

Imorgon (på våran sovmorgon...) ska jag, sandra, amanda och josefine göra ledarskapsuppgift och hålla i en idrottslektion för en 4a på Mariebergsskolan, blir nog spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0