What hurts the most

Hajken måste nog varit det värsta jag varit med om på länge. Cyklade från Östra till Skravelsjö. typ en mil alltså. ditvägen var väl ungefär baara uppförsbackar och askallt. Då vi kom dit så gjorde vi mat, som inte blev speciellt lyckad. frös hela tiden. Sen skulle vi tydligen leka kurragömma. Aldrig i livet. Jag var sjukt otaggad. Så jag Sandra Eve Nina Fanny satt i eldstugan och snackade istället.
Som tur var så var hemvägen myycket enklare! den tog typ 20 min ist för ditvägen som gick på kanske 50 min . :P
aja, inte kul dag iallafaaall.
Då jag kom hem till Vindeln så fortsatte jag ju med mitt ps-arbete. drygtdrygtdrygt. Men det blev klart iaf!
Sen idag så tog jag sovmorgon (=20 min försent till svenskan) menmen. Sen äckelnaturkunskap och efter det Foto. blev inte ens att vi redovisade bilden idag :P menmen.
Nu ska iaf jag och Emelie göra en bildberättelse på Movie Maker. Blir nog kul! tänkte ta typ olika naturbilder men måste bara komma på hur  vi ska få allt till en berättelse.. det lööser sig!

Ikväll hade vi egenligen tänkt dra ihop en tjejkväll, men då allt blev så sent planerat osvosv så drog jag hem ist. Då jag kom hem med trebussen så la jag mig vid tvn, tror jag sov iaf en timme :P asskönt. Då jag vaknade kom mamma med rullkebab åt mig, haha mmmh! Sen cyklade jag och syrran till affären och köpte cheeseballs och jordgubbssnören! Har sen mest varit uppe i mitt rum, provat en sminkning, fotat lite och lyssnat på musik=) Sen vid nio så började jag mamma och syrran se Slumdog Millionaire. Till filmen så blev det lite snaacks. och det var verkligen hur länge sen som helst jag åt snören. hah. då jag var liten så knöt jag alltid ihop dom till en stor knut och åt den. sjukt gott vare iaf!

Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Tidigt, jagvet. Men ganska skönt. Har inte sovit i en riktig säng sen i lördags ;D bara legat i soffan eller på en madrass i Vindeln ju :P Men det ska det bli ändring på snart! Pappa ska bara få tag på en snickare som kan täta (?) väggarna osv sen ska vi börja tapetsera och fixa i ett rum där som blir typ mitt och emelies=) Asnaaajjjzzz !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0