what can I say, what can I do..

Ligger i sängen nu och ska snart sova. tänkte bara skriva lite..

For ju på bio ikväll och såg the ugly truth . Riktigt bra film faktiskt, se den! Då den var slut så for jag pappa och coffe till Vindeln efter vi släppt av Emelie i Hissjoeee. Jag och Coffe var ute på byn och träffade lite folk osv. Ganska kul=)

Imorgon blir det att gå upp 05.45, kuuuul =( Sen ska jag träffa Amanda, Stina och Emelie W från klassen vid halv nio för att hämta lite grejer för friluftsdagen. Ska stå vid station 4, på nån parkering vid mariedal/mariehem och typ hålla lekar för ettorna som ska gå runt. Känner iinte taggen då jag inte har kunnat förbereda mig nånting på vad man ska säga heller. Kom på typ igår hur vi skulle räkna poängen och lägga upp allt men ofta jag kommer ihåg allt sånt :P hehe åååh.. jaja får se hur det går.

nä nuu ska jag sova. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: emelie

du kom inte förbi mig!

2009-09-16 @ 09:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0