Fallen Leaves

Slutade runt halv två idag så jag drog ner till stan och träffade Josse. Sen gick vi till skopunkten för jag tänkte ju köpa lite nya skor ;D blev ett par svarta lite högre tygskor, beigea (?) uggs, och svarta typ ankelboots :) Kändes hur värt som helst, eftersom det var 3 betala för två. så tre par skor gick på 498 spänn :D woho! hah

aja, så ikväll blir det iaf att plugga lite, har fotoprov på fredag så.. Sen kanske jag och Josse går en promenad runt sjön. Får se hur jag känner mig sen. fortf sjuk juuu=/


Här är lite partybilder sen i fredags förresten:)















Kommentarer
Postat av: D E L L A

fieesta 8D

2009-09-11 @ 22:30:57
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0