Smooth Criminal

Är i Vindeln fortfarande. Sitter med mitt självporträtt i Photoshop..  försökte igår men jag orkade inte så det blev ingen redovisning idag iaf :P Ska göra den klar till på fredag istället. Har då kommit en liten bit iaf så det känns bra :P

imorgon har vi idrottsmedicin sen projektarbete. Vet inte riktigt vad jag och Eve ska göra då? Leta reda på massageutlärning på internet kanske? äh jag får se.  Annars kan man ju alltid ta en tidigare buss hem =) måste ju sitta med ps hela veckan tyyyp.

Men imorgon ska iaf jag, syrran, coffe, jesper, pappa och ruth på bio=) Blir Prinsessa för mig och Emelie. pappa och ruth ska se the ugly truth (andra gången för pappa:P ) och sen coffe & jesper vet jag inte riktigt ;D man får se vad man vill typ ;P

Hade tänkt se Idol nu också, men då funkar tydligen inte 4an... =/ lyckaaaat. Neehhhhh.

Orkar inte sitta här längre, hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0