Shake it

i lördags så gjorde jag inte så mkt först. Vid 13.30 började jag fixa mig för kvällen, tagga med musik osv! Tog 16.40bussen till stan. sen lokalbuss itll grisbacka där sandra, marre, malin och linus var i hans lägenhet. sen kom john/johan(?) , eve och mattias dit också. spelade lite GH osv :)

Vid 19.30 gick alla till West Side pizzerian och käkade, sen buss till stan och gick sen till jonzzas inflyttningsfest på Teg!= )

Det var riktigt roligt! Förutom att det blev sjukt varmt med runt 25 pers nere i hans tvåa i källaren och många dansade osv. haha usch, bara jobbigt ;D

Grannen där var ju hur skön som helst! typ 54 årig gubbe som kom och festade med oss haha, bjöd på vin och grejer :P

iaf så sov jag där. vaknade vid 9 och låg och snackade med jonzza och fredde ett tag, sen drog vi och köpte mat på coop, såg Boat Trip och American Pie the wedding. Städade lite åt honom sen fick jag hämtning av pappa :P 

Följde med han och Ruth på stan ett tag. Åt blåbärsmjukglass, förmodligen årets sista :P men dom är så sjuukt goda!  iaf så köpte jag också ett lila nagellack och Avril Lavignes nya partym=)

Kom hem runt 16.00, sen har jag bara legat och sett på tv, sovit lite , sen suttit vid datorn tills nu :P
Ska bara lägga upp bilderna sen gå och lägga miiig
Godnatt!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0