Party Up!

Tänkte lägga in lite bilder sen i lördags. blev inte så jättemånga från Krogenkrogen men lite från förfesten iaf ;)
Var ju hos Jonzza först. Jag, Sandra, Erik, Jonzza, Sofia, Anka, Gustav, Nyström, Olivia, Fredde :) Sen cyklade/gick/åkte vi buss till Ålidhemcentrum och Krogenkrogen:) det blev först en Dagens drink, sen shotade vi tequila, drack lite fler drinkar, dansade, träffade lite nytt folk osv. Sen gick jag och Sandra därifrån till Teg. i högklackat/sockar. stannade och köpte en rullkebab öst på stan sen fortsatte vi att gååå. Kom fram till Jonzza och var där ett tag sen hämtade mamma oss :P











På söndagen sov jag till kvart i två. Sen kom mormor och morfar och hälsade på så vi satt och snackade, såg Playa Del Sol osv ;) haha. trevligt trevligt=)

Idag så kom vi till skolan 8.20 eftersom vi skulle ha foto-film-text. Jag Emelie och Sandra hade tänkt redovisa vårat självporträtt också. MEN då kommer det nån annan tant och berättar att Jeanette är sjuk sååå vi har alltså suttit och gjort typ ingenting från 8.20-11.35 då våran nästa lektion började. KUL.
Tog iaf 13.45 bussen hem sen har jag bara suttit här och chillat. Ska till Vindeln lite senare. Pappa Ruth och Jesper är i stan nu så jag (och kanske syrran) åker med på vägen tillbaka till Vindeln :)

Måste bara skriva att det har snöat i Vindeln idag! :O

 sen haglade/regnade och blåste det sjukt mkt här i Hissjö också. Hatar sånt äckelvädeer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0