Naturkunskap B

Sitter på NK lektion nu, snackar om luft osv... inte kul nee.
Om ca 50 minuter har jag och Sandra prov. satt uppe och pluggade igår kväll efter vi hälsat på jonzza ett tag och kollat på Idol. :)
haha hur bra det gick vet jag inte. vi var övertrötta och flummiga ;D men nä det går nog bra idag =P

På lunchen gick jag eve och sara upp till Berghem och käkade pizza . asgoooott:) ! Liite onyttigt men det är ju fredag;)

Tar nog tvåbussen hem och börjar fixa mig osv, sen halv 6 bussen tillbaka till stan. Ska möta Sandra och Martina sen blir det förfest någonstans (hos Jonzza eller Sandra) sen drar vi till Droskan! :D Var riktigt länge sen jag var där så jag taggar! sen är det ju sista gången för i år så förhoppningsvis är det myycket trevligt folk där!

Nä nu ska jag återgå till lektionen, hareee

 


Ser den lite god ut kanske!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0