Million Miles Away

Festen i fredags var riktigt rolig faktiskt! =)
haha fast det började väl inte så bra. Skulle ta bussen dit, men då svängde den av flera km innan där vi skulle av så fick stå och vänta vid vägen läänge innan Eve som höll i festen kom och hämtade oss.. Men annars var det bara kul=) Dansade, satt uppe i soffan med folk, vissa bastade, sprang till toan lite då och då, och höll på dö då någon spökade för mig och eve  ,hahaha låg typ på golvet och krälade ;D
Sen sjöng vi för Eve då alla hade fått en drink var. Sjukt god var den! :O mmmh!
Ringde iaf taxiHans vid halv tre för hämtning så då följde marre och eve med hem till mig. vi gjorde korv och pommes och käkade det, tänkte efterfesta med oskar osv men det blev inget av. så vi gick väl och la oss vid 4-halv 5 :P
Bilder kommer senare.:)

Lördags så drog Marre och Eve med 10.50 bussen. sen åkte jag mamma och syrran till Flurkmark för att fira min moster som fyllde år :) blev massa fika och sen kollade vi på en video vi spelat in för fleera år sen. alltså HAHAHAH så jag och min syrra såg ut och betedde oss ;D hahahahha guuud!
Drog hem vid typ 5 ? sen for jag och mamma tillbaka dit vid 9 och såg Män som hatar kvinnor med kicki och peter. Var väl sådär.. helt okej iaf:P

sen idag har jag inte gjkort nånting nästan. legat och kollat på OC mest. det är ju hur bra som helst!=)
Sen vid 8 for jag och pappa ut och älgspanade lite..

juste, här är bilder från förra lördagen på Great Eastern:)


Eve och Marre

Jag och Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0