Million miles away

niobussen till skolan, sov nästan hela vägen känns det som. skönt men drygt ändå, hatar att sova på bussar ;D
sen NK, tråktråktråk. Elevhandledartid då vi snackade om klassresa utomlands.. skulle ändå vara kul men skulle inte ha kvar några pengar alls då jag kommer hem ,och det känns inte lika kul.. =/ får se hur det blir.
sen vare iaf kycklingwook och jasminris till lunch. asgott! då vi käkat satte vi oss och skrev projektplanen sen åkte jag hem med pappa. stannade i hissjö och lämnade/hämtade saker och nu sitter jag i vindeln

Känner att jag vääldigt gärna skulle vilja ha massage just nu,, sen sova. skulle vara sjukt sköönt! tror jag ska vara snäll och tömma diskmaskinen och sen gå och sova ett tag..
haha det här måste ju vara det tråkigaste inlägget jag skrivit på länge men ja, jag är inte på speciellt kul humör alls. nä nu ska jag sluta. hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0