Just a little bit

eftersom vi hade sovmorgon och kunde ta 9.55 bussen så tänkte jag och Emelie ut och fota för våran bildberättelse, men det  var väl lättare sagt än gjort då man låg i sängen och drog sig. hur skönt som helst ;D så vi får ta fotningen någon annan dag istället haha
iaf så hade jag typ 1,5 lektioner sen åkte jag hem med trebussen. Höll på somna heela tiden. asdrygt! aja, då jag hoppat av bussen osv så träffade jag på Ruth och Jesper så vi gick in på Konsum och handlade lite sen for vi hem, fixade middag och åt det sen har jag mest suttit vid datorn och tvn och tagit det luugnt :)
Imorgon blir det halv 9 bussen till skolan och sen får jag se vilken det blir tillbaka, har ju projektarbete sista och då ska btw projektplanen in! ;O jag och eve måste skriva den också.. aja det fixar siiig.

 Nuuu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0