Drop it down low

kändes sjuukt skönt att kunna sova till halv tio på en skoldag! hade bara en lektion sen 2timmars lunch så vi käkade pannkaka sen drog jag sandra marre och eve till sandra och chillade där ett tag med MTV osv:) Tillbaka till skolan för en småföretagande lektion där det kom nån från UF och pratade. Slutade typ 15.10 sen gick jag till stan. bytte ett par tights osv sen blev det 4bussen heeem.

Min körlärare ringde förresten idag också och undrade typ när jag skulle börja köra igen ;D måste bara plugga på teorin så jag kommer ifatt det med körningen.. dryygt.

och på lördag ska Jonzza ha inflyttningsfest på Teg så det taggar vii :D hah

Nu har jag iaf ätit middag, läst lite bloggar osv och ska ta tag i pluggandet... inte kuuul men måste göras. Hare!

PARTYYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0