Don't give up... You will make it

lördags gjorde jag ingenting. Gick bara runt hemma och var less osvosv..

Idag fyllde iaf min kusin Linus 6 år så vi for dit och firade han=) var där några timmar, sen hem och käkade lite middag. kollade på gamla bilder från stationära datorn. hah så kuuul!=) Sen tog jag och syrran bussen 20.15 till Vindeln så vi kom hit ca 21.00 ikväll. Sen har vi mest suttit framför tvn och pratat med pappa och ruth osv :) Tänkte bo här några dagar iaf.. Blir att äta nån sorts kantarellgryta eller så till middag imorgon. Spännande! Har typ aldrig ätit nåt sånt förut ;D

Sen måste jag göra mitt självporträtt på photoshop imorgon också.. Ska tydligen redovisas på tisdag.. :S Känns mindre bra.. aja, nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0