Day N' Nite

i fredags var jag på fest hos Linus utanför Sävar. Jag, Ida, Marre, Eve, Nina, Sofia, Lukas, Linus, Micke, Pär, Jonte, Alle, Jim, osv osv, vi blev kasnke runt 25 pers? =) Var riktigt roligt iaf!

Dagen efter blev det att chilla där ett tag sen åkte jag hem till Sandra. Efter ett tag kom även Eve och Marre dit. Så vi gick på Coop och köpte morötter,gurka, dipp, tortillachips och guacamole :) sen drog vi ner till hennes bastu. Bastade, la ansiktsmask, hårinpackning, så vi kände oss fräscha igen ;D

Efter det så körde vi mopparna till Great Eastern. Vi åt deras buffé dom har där. blir att man tar råa grönsaker, kött, nudlar och såna saker, sen steker dom det medans man ser på. gott vare iaf:)
Körde tillbaka till Sandra. gjorde iordning morötterna, dippen och det där sen la vi oss i sängen och såg film, Bloody Mary och Babysitter Wanted. Ingen var väl speciellt hemsk, men båda var ändå braa. ;D
Då dom var slut var väl kl typ 02 så jag tog moppen och körde hem till Hissjöö.

Söndagen blev det inte alls mkt gjort. sov länge, sen blev det bara chill vid tv/dator och sånt..

måndag efter skolan åkte jag till ida, vi hade inte så mkt att göra så drog till sf och kollade på nyaste harry potterfilmen. fakiskt asbra enligt mig iaf:P

tisdag slutade vi 10.00 såååå vi drog till stan, jag sandra marre eve. gick runt lite, sen satte vi oss på Mias och käkade lunch. då kom malin och joinade också. sen gick vi och fixade en sak och efter det drog alla hem till sig.

har också gjort bort Eng B nationella listening & Reading måndag och tisdag så det känns bra. Först trodde jag ju inte ens att jag var anmäld (= IG i engelska..) men som tur var hade Anita gjort det åt mig ;D

Imorgon blir det iaf skola. lång lunch som vanligt, får se om det blir lite skolarbeten då eller ba chill. Sen drar jag hem till Sandra och så ska vi göra fotoanalysen klar. Efter det så drar vi in till stan och fixar en grej.  VI är taggade :D har velat flera år nu så det måste väl ändå vara daags ! fast lite ångest känner jag nästan ;D
haha kommer bli hemskt :( närå. det går nog bra!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hmm, är det möjligtvis tatuering på gång:)?Det gissar jag på i alla fall;D

2009-09-02 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0