you're the only thing that's worth holding on to

Varit ledig från skolan idag pga utvecklingssamtal,både i fredags och idag:) Det var riktigt skönt faktiskt, klev upp typ halv elva och hoppade in i duschen sen har jag mest legat i soffan framför tvn/datorn. :P Tog bussen från Vindeln till hissjö vid 17, så jag kom hem till hissjö för ca en timme sen.

Här är lite bilder från helgen i Vilhelmina:

Fredag
 haha, coffe i bilen påväg dit ..  posar jesper;)


Lördag
heelikoptern!  drack den där hela dagen, Proviva jordgubb.asgood!  haha jesper igen..  jag och coffe ;D Farmvillee!   Ruth och pappa=)  Filmtime med Ben&Jerry's :)

Söndagen så packade vi mest ihop och städade rummen eftersom vi får bo gratis där :) sen for vi till Maria och Hans som äger hotellet och käkade pizza och kollade på Vilhelminas eget "Körslaget" haha ;D sen körde vi hem till Vindeln. och typ mellan v-mina och lycksele om jag inte minns fel så var det typ två tum snö :O enligt pappa iaf:P Ruth var nära på köra i diket en gång också, var inte alls bra väglag.. fick typ köra 50-60 ..



jaja, nu kanske jag borde baka lite olika muffins till företaget haha ;) hade tänkt att provsmaka osv imorgon så äär väl bäst att jag gör något jag med?
Happy Cupcakes!;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad kul att du tyckte om V-mina, vi får väl göra om det vid tillfälle! Är alltid trevligt där! Kram tösabiten min!!!

2009-10-06 @ 21:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0