When it was good..

sitter på hotellrummet i Vilhelmina nu. Coffe och Jesper drog på folkets hus på nåt disco ;D orkade inte dra dit,
pappa och ruth är på fest på stora hotellet så dom kommer väl tillbaka på ett tag. känner verkligen att jag behöver sova men då pojkarna kommer tillbaka lär dom ju leva om lite så det är nog inte såå värt att jag går och lägger mig :P

Iaf, så var jag ju ledig i fredags men jag gick upp halv nio och fixade mig, packade för helgen och sen drog jag och syrran till stan för att shoppa osv=)  blev lite tröjor och sånt. askul då man faktiskt hittar allt man vill ha osv=)! tog 13.10 bussen till Hissjö sen hämtade pappa oss där och åkte till Vindeln för att typ samlas med ruth coffe och jesper sen tog vi bilarna och åkte till Vilhelmina:) På kvällen så var det typ fest på lilla hotellet där vi bor. så jag köpte lite cider och nån drink i baren=) riktigt trevligt faktiskt!

idag efter frukosten så gick jag jesper och coffe för att kolla Mikaelimarknaden som är i helgen. hahah men det tog ungefär 4 minuter att gå igenom ;D så vi gick in och kollade på lite affärer osv sen tillbaka till hotellet och chillade. drog ut lite på byn osvosv. vid 17.00 gick jag coffe jesper och emelie på nån pizzeria och käkade middag, sen for vi tillbaka till hotellet för jag skulle hjälpa ruth att sminka och fixa hennes håår. blev finfint=) då dom dragit så hängde vi på rummet, såg Prom Night och sen drog vi ut igen. Träffade några trevliga v-mina bor så snackade med dom ett tag osv, sen så blev det ju att coffe och jesper ville att vi skulle dra på discot men vi hade med hunden osv så jag och emelie gick tillbaka. Så nu sitter vi i varsitt rum och bara tar det luugnt:)

Imorgon vet jag inte om det blir så mycket, ska städa rummen och packa ihop sakerna och lite sen kör vi väl tillbaka till Vindeln. Känns lite tråkigt faktiskt för det är så sjukt mysigt här uppe. Det händer saker hela tiden! alltid massa folk och rörelse på hotellet, sen är det hur mycket ungdomar och bilar ute på byn ;D kulkuul !

kommer lite bilder imorgon eller på måndag/tisdag då jag är tillbaka i Hissjö så jag har sladden till datorn..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0