this world falls on me

den här dagen har bestått av att jag har suttit i soffan två timmar, suttit på lunchen en halvtimme, suttit i soffan 1 timme, suttit på idrotten 10 min, suttit i soffan ca 1,5 timme, suttit i bilen på väg hem ca en timme. suttit vid datorn ..... suttit suttit suttit. Emelie kom förbi för vi tänkte fota alla bilder till bildberättelsen. vi tog inte en enda. blev att vi planerade lite istället. och lyssnade på musik. men på söndag måste bilderna vara tagna och photoshopade så vi kan fixa i movie maker på måndagslektionen för att sen vara klart på tisdag. det får nog gå på nåt sätt..
jaja, nu ska jag borsta tänderna och det sen lägga mig och sovaa. upp tidigt imorgon för att ha Maxtester på idrottsmedicinen.... taggar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0