This is it

Kom hem från stan för ett tag sen. Var och köpte en djävulsklänning till i helgen. Fast jag måste sy in den och fixa lite innan.. Sen blev det ett par vantar från H&M =)

och MJ-filmen var riktigt riktigt bra!! Han är verkligen typ ödmjuk osv. sen att han dansar omkring på scenen och sjunger sådär när han var 50 år är ju galet! han var verkligen heelt otroligt bra!

På vägen hem körde vi förbi olycksplatsen från igår där 2 personer dött och 2 skadats allvarligt på Sandbacka.. Jag tyckte det var hemskt idag då man hörde om det men det blev verkligen mycket hemskare då man var där och såg platsen. Massor av ljus och folk som stod och höll om och tröstade varandra... usch.  =(

Nu tänkte jag bara prova ut min "halloweenoutfit" och sminkning och det lite snabbt sen tror jag att jag ska gå och lägga mig faktiskt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0