They bring me to you

Gårkvällen var sjukt rolig! Vi var ju hos Kicki på röbäck först. sminkade oss, såg idol och förfestade lite innan vi tog bussen till stan vid tio. Träffade massa trevligt folk som vi satt och snackade med osv. askul!

Drog vid halv två för att hinna gå och köpa en subwaymacka innan bussen gick tjugo över två. i kön på subway träffade vi några klasskompisar till ida så snackade med dom lite. sen var klockan kvart över så vi började springa mot vasaplan men insåg ju att vi inte skulle hinna med bussen :P så vi gick tillbaka till idas vänner och ena bjöd på taxi hem(!) sjukt nice=)

så vi kom hem till kicki typ tre. hennes syrra veronica och kompis andreas hade börjat festa så då blev jag ju taggad på efterfest! så vi taggade till och hade väldigt roligt ;D haha

sen gick jag,veronica,andreas och fredrik hem till andreas typ halv fem och käkade spagetti och bacon, seriöst, aaah. galet gott vare ! sjukt! jaja, fredrik var iaf jesus/dileva så vi fick se många fina moves av han också haha:P

vid halv sju så drog vi. jag skulle gå hem till idas brorsa själv eftersom ida och matilda drog tidigare. haha men jag hittade inte vart det var han bodde och ida svarade inte på mobilen såå det blev att gå tillbaka till andreas där det fanns en säng över och sova där istället :P haha men jag vet inte ens om han vet att jag sov där. då jag frågade om jag kunde sova där så sov han ganska hårt så han kommer nog inte ihåg, sen drog jag innan någon vaknat så :P hehe

for då hem till ida och sov där några timmar innan pappa kom och hämtade mig vid halv ett. Åkte till farmor och farfars grav också och tände ljus innan jag fick skjuts hem till Hissjö. :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste göras om! =)

2009-11-01 @ 23:47:08
URL: http://matildajonort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0