The way you make me feel

kom just hem från stan. eller ja, en timme sen.
Efter redovisningen var jag och emelie lata så vi tog bussen istället för att gå :P men det regnade faktiskt..

Så vi gick in på ICA och fotade lite bilder på mjölk,ägg och smör till våran bildberättelse hah! Sen gick vi för att boka klipptid till henne och sen drog jag runt henne i massa affärer för jag ville köpa massa saker :P Så det blev tre st nya armband, en partyväska och en ny börs. Så nu är det ingen som kan klaga på min sverigebörs längre haha ;D

Då hon tog trebussen hem så träffade jag pappa och fikade lite. fast det blev bara ett glas vatten för mig. orkade inget annat :P Sen träffade jag Ida och då blev det middag på subway sen gick vi på stan lite till. Fick bli ett par nya partyskor som följde mig hem. riktigt fina faktiskt=) Fast blev inte dom jag ville ha egentligen men. jaja.  sen köpte jag några ljus till mitt rum också så det blir lite mysigt.

seen så drog vi på SF. Såg Fame och den var riktigt bra! älskar såna där dans/sång filmer! Bra musik, dansare, osvosv. Den slutade ca halv 8 så vi tog bussen till Röbäck och såg Idol i hennes brorsas lägenhet med lite godis, sen körde vi hem så jag är i Hissjö nu. Känns sköönt.

Var taggad på festen i Flurkmark ikväll men då ida har körkortet och inte alls var på partyhumör så gick det inte ;D får bli någon annan gång ist kanske.

Sitter och lyssnar på Michael Jackson-låtar nu. Dom hade ju Michael Jackson-tema på Idol och jag kom på att han har verkligen bra låtar!

Jaaaja nu är jag trött så jag ska lägga mig. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Kicki

Jasså du har bytt ut Sverigebörsen nu... det var väl på tiden;) Jo det hördes att det var fest i flurkis=D

2009-10-17 @ 09:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0