My heart still beats for you

i lördags åkte jag till Vindeln vid ett-två tiden. käkade middag och sen for alla bort utom jag och syrran så vi tänkte ha typ en lugn filmkväll.  Men vid halv 8 kändes det tråkigt och jag snackade med Fredde och då blev det så att han och Ante kom till Vindeln och hämtade mig :P Åkte till stan. skjutsade några till Krogenkrogen, sen drog vi till fredde ett tag, sen ner på megazone, sen frasses för dom var hungriga :P ja, vi åkte runt i stan iaf. Vid tolv drog vi till Rött på Berghem och där blev det två drinkar för mig och en öl och en drink för ante. inget till fredde eftersom han körde;) så där fördrivde vi tiden en timme tills dom stängde. åkte då till Krogenkrogen och stog där utanför ett tag och snackade med folk och hämtade upp dom vi skjutsat dit. Sen bytte vi bil och åkte hem till mig i Hissjö. film där sen somnade vi inte förrän typ 5-6 tiden.

På söndagen då vi vaknade fick jag direkt skjuts till Vindeln eftersom jag och Emelie skulle fixa bildberättelsen mellan 12-3 då hon var ledig men det blev intee :P Men iaf så bakade jag, ruth och emelie lite. blev tigerkaka, pitekaka/höstkaka och drömmar. :) Sen kom Ulf, Gunilla, Sara och Jacob (kusiner, farbror..) hit och fikade, käkade middag osv :P

På kvällen kände jag verkligen av mitt onda i halsen igen som jag hade i somras över Piteå Dansar & Ler. Inte kuul. Så idag har jag varit hemma och sovit typ heela dagen. Känns lite bättre men .. borde nog fara till vårdcentralen och kolla upp det om jag bara ska ta nån pencillinkur eller om vi måste ta bort det.. :/

Juste, igårkväll började det snöa också! + att Kacha försvann ut på byn flera timmar.. Men coffe hittade henne som tur var=)
Har snöat idag också. Längtar verkligen nu tills det kommer på riktigt så man kan ta fram skotern osv. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0