Leave the light on for me

väldigt slapp skoldag idag, svenska, lunch, NKprov (räcker förhoppningsvis till ett G..hehe) sen bio - Kainekeino eller nåt, hahah jag vet inte vaad jag ska tycka om den där faktiskt.. annorlunda var den iaf.

trebussen hem och då jag kom hem så rensade jag ut maassor av kläder ur min garderob. Känns asskönt faktiskt :) Middag, sen har jag städat lite i mitt rum som verkligen behövdes!

Cyklade till Josse ett tag, haha hon blev tydligen Veckans Bejb på Draggen den här veckan! ;) Grattisgrattis hah=) åsså tog jag hem vårat silvershampoo också, så nu sitter jag med hårfärg i utväxten, ska sätta i det andra om några minuter så. hooppas det blir bra .. =S jaja vi märker väl. Sen ska jag forts se Idol. ganska skönt med en hemmakväll ibland.
haha, här har du ditt blogginlägg pappa :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Äntligen! Har ju inte haft en "susning" vad du gjort idag! :-)

2009-10-09 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0