How could you be so heartless...

Stod ju och sålde lite kaffe + muffins på pappas garageloppis både igårkväll och ikväll. Fick in ca 145 kr. haha, inte helt fel ändå

var ledig idag från skolan, supersköönt! Så det blev sovmorgon sen for jag och Emelie ut och cyklade "broarna runt" i vindeln. inte hela men. Så vi fotade lite bilder till våran bildberättelse, men sen kom vi fram till att vi inte kan använda dom där bilderna till nåt så vi har kommit på en helt annan idé :P aja det blir nog bra . vi fick då lite motion iaf hehe

Ikväll har jag (försökt) plugga till NKprovet vi har imorgon.. men det går inte. det går veerkligen inte. hatare!
jaja, har skrivit av anteckningarna så nåånting kanske jag kan imorgon. måste nog plugga på bussen också. fast jag kommer ju förmodligen somna men :P försöka kan man ju alltid.

nä nu ska jag hoppa in i duschen sen sova. Godnatt:)

Jaag taggar lördag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0