Hotel Room Service

Kom till skolan lite över 8, så vi började med fotolektionen sen gick vi och satte oss i soffan, där vi fortfarande sitter. Börjar inte förrän halv ett och för en stund sedan läste emelie på fronter att vi skulle ha Beep-test på idrottsmedicinen. Är det någon som har sett det så dom har med sig kläder? Näe. ingen. såå jonas är ju liite osmart som lägger ut det på fronter eftersom ingen loggar in där varje kväll.... aahslkdds
 ja, vi är väl inte på superhumör nu pga det.. så då kan man säga att jag börjar 14.10. MEN , det är inte heller speciellt värd lektion, plus att jag vet inte om mina vänner där kommer idag och aaaaaaah jag vill  bara hem!

Vi tänkte då dra på stan om ett tag och fördriva tiden lite. sen får vi se hur det blir med dom där lektionerna haha..

iaf, i lördags på IKEA så blev det lite ljusgrejer för hösten typ. sen köpte jag några nya armband och mascara. kul att fara någon annanstans än umeå ibland=) Då vi kom tillbaka så hoppade jag av på Teg och käkade tacogratäng med emelie,lotta,ofelia och anna. sen kom malin,linus och elin och förfestade med oss:) Kollade på Sverige - Danmark (....) och sen drog vi till Krogenkrogen ! Var faktiskt mycket folk där så det var riktigt kul :) Taggade efterfest eller Mias/subway men det blev inte då det var inte alla som var taggade sen var mamma halvvägs för att hämta mig så =/ Hade varit så sköönt att bo i stan ibland!
På söndagen åkte jag till Vindeln sen har jag varit där till idag och kommer sova där till imorgon :P Ikväll mååååste jag och emelie ta tag i bildberättelsen! haha, har skjutit upp det alldelens för länge nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0