High on life

Har inte bloggat på länge nu. Emelie har klagat :P iaf så var det här sista veckan innan höstlovet, och jag var bara där 2,5 av 5 dagar så ganska skönt faktiskt :) idag har jag och emelie gjort klart bildberättelsen och redovisat, blev helt okej till slut hhaha..
Nu har jag iaf just duschat och håller på måla naglarna. Tänkte göra dom lila men en fläck från svarta nagellacket jag hade innan går inte bort haha! så dom måste bli svarta igen :P jaja.

Tänkte vara på Teg hos Jonzza vid 20.00 och förfesta där till ca 22.30(?) och sen dra till Cover Club! Fick fem stycken fribiljetter av Johanna i klassen så det blir jag och några till som tar dom ;) ganska väärt ja.!

aja, ska fortsätta fixa mig nu. Är konstigt att ibland tar man faktiskt nästan tre timmar på sig och fixa sig då man egenligen kan göra det på en timme?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0