Good girls go bad

stan idag. blev ett par nya leggings med dragkedja längst ner vid foten, en SOLO tidning och en mjukgörande ansiktskräm :P

sen for vi på Myrorna för att vi tänkte hitta en skål till en grej vi tänkte göra. men det blev ingen. Kollade även på lite second hand kläder eftersom många faktiskt hittar saker ibland. men nej, ingenting fanns ju. bara massa tantkläder? :S tråkigt ju. jaja

tror jag ska ta och städa mitt rum då jag skrivit klart, känns gaanska så stökigt. är mest kläder, armband och smink som ligger lite överallt men ja. ska ta och fixa lite här :) sen ska jag faktiskt ta tag i körkortsteorin!! Börjar verkligen vara på tiden att jag börjar med det, och börjar övningsköra igen så jag får körkortet nångång! helst innan det har kommit massa snö men det vet jag fakitskt inte om jag hinner..

Sen är det ju massa skräckfilmer på tv400 ikväll så blir säkert att se iaf Sleepy Hollow vid 23 om den är bra..? =)

 Desktop Wallpaper · Gallery · Movies & TV   Sleepy Hollow

Halloween i helgen ju! Nååågon som vet nån kul Halloweenmaskeradfest?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0