Cover Club!

Gårkvällen var HELT SJUKT KUL! Träffade Niklas och Oskar från min förra klass, jättekul verkligen! Sen även Josse och Ida var där och jag visste inte ens dom skulle dit så träffade dom lite också=) Annars satt vi mest och snackade med folk,typ jag fredde ante appel osvosv. Blev lite dans också men haha det gick inte så bra med mina högklackade skooor. fick sjukt ont i fötterna och jag har det än.. :P

Vid halv två kanske så drog jag och Fredde ut därifrån. In på Max och träffade Bullen och lite folk där. Snackade med Ida ett tag osv sen gick jag och Fredde till Subway vid bstn och mötte Ante där. Köpte en macka sen drog vi. Mamma kom och hämtade mig och Ante åsså skjutsade vi hem han till mariehem. sen fick jag fotmassage hela vägen hem till Hissjö haha. sköönt!

Idag har jag baara tagit det lugnt. sovit ganska länge :P sen legat och sett på film =) Hade nästan tänkt fara på Krogenkrogen ikväll men jag känner att jag orkar inte festa ikv igen så det blir middag hos mormor och morfar istället.





ångeeest!..

Kommentarer
Postat av: emelieh

va ha du nu gjort? haha

2009-10-24 @ 18:18:18
Postat av: Kicki

Vill man va fin får man lida piiiin!!!=)Ha ha

Vad fick du för god mat i T-sjö då?

2009-10-25 @ 11:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0