you lift me off the ground and I always want you around

Kom hem med tvåbussen idag. sovit typ två timmar. att jag fortf är så trött!:O men förhoppningsvis måste jag börja piggna till nu tycker jag.. Imorgon kommer jag bara att vara hemma eftersom jag tror iinte jag orkar dra till skolan för en lektion. Så jag ska försöka vara duktig och göra så mycket plugg jag orkar=)

haha sen ringde min körskolelärare idag. och jag har fortf inte pluggat nån teori! men till nästa tisdag ska jag ha gjort nån fas eller nånting iaf. måste kunna lite mer teori iaf för då har jag nästa körlektion. måste ju komma igång igen så jag får det där körkortet nångåång!

ikväll blir det lite plugg. har gjort en del av naturkunskapen sen ska jag nog börja med svenskatalet. läsa igenom häftet och komma på nåt bra att skriva om. Ska handla om relationer och starka band så det är faktiskt ett bra ämne.

Senare ikväll måste jag ju se Silent Library kl 22.30. dom ska vara så tysta som möjligt då dom blir utsatta för massor av obehagliga saker typ :P haha tror det kan vara ganska roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0