would it be so hard for you to understand

MEN AAAAAAAAARRGGGHHH jag blir så arg på mig själv! Kan jag ta tag i Svenskatalet och göra klart det eller?? tydligen inte...  bara nördar på apb, facebook, msn osv. måste ju skärpa mig!

jaja. iaf så hade jag ju körlektion idag. första gången sen i slutet av maj fakiskt.. Men det gick superbra!! Följde vägskyltar. Läraren sa typ "kör till förlossningen" så fick jag köra dit med hjälp av skyltarna osv.. =)
Så nu måste jag verkligen börja plugga. Om jag gör alla faserna klart tills om två veckor och om den lektionen  då (landsväg) går bra så ska vi boka halkbanan! :) Känns som att mitt körkort inte är såå långt bort ändå! :D

Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Känner igen det där med att hellre vara på internet !

2009-11-10 @ 18:34:49
URL: http://fairview.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Make me proud sweetie!! You have a car waiting for you!! :-)

2009-11-10 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0