when you love someone there ain't nothing you can't do

inte gjort så mycket alls idag. suttit i sängen och pluggat lite inför skriftliga svenska nationella som vi har på onsdag. sen mest facebook, apberget, läst blogger och sånt där onödigt.

Juste, mormor och morfar kom hem från sthlm idag så har suttit nere och snackat lite med dom också.

Tror jag ska gå ner och typ, käka framför tvn ett tag nu sen hade jag tänkt försöka mig på faserna igen. Har ca 9 dagar på mig innan nästa körlektion då helst alla faser ska vara klara! Så förhoppningsvis klarar jag av några ikväll? Fick ju faktiskt 100 % Lucky Today på Facebook idag haha ;) så jag hoppas på lite tur nu :P

sen tänkte jag berätta också (för dom som inte vet..? ) att våran katt Tussan är typ.. hah vad säger man, gravid? dräktig? ja, hon har ungar i magen iaf! dom borde komma snart tycker jag. hon börjar bli ganska stor ändå. =)  kanske inte syns jättebra på bilden jag vet inte, men ja, känns ganska kul ändå!


Kommentarer
Postat av: emelieHHHHH

NÄR SKA MIN 100% DAG KOMMA?!?!? :(

jag väntar med spänning...

2009-11-15 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0