tröött

Gårkvällen blev myysig. Sandra kom vid halv 5. Gjorde middag, spagetti, skinksås och omelett. Mycket snack, Malin kom vid halv nio, rökte lite vattenpipa, åt glass & chokladsås, laddade hem skräckfilm och skulle se. Men det blev lite strul med det så såg bara början av två st filmer.. :P kanske blir att fortsätta se ikväll. om jag vågar.. Känner att jag blivit jättemesig efter Paranormal Activity filmen, och massa andra hemska ,haha

Imorse kom Emelie hit vid 07.45. Men allt var helt i onödan eftersom då det väl hade blivit ljust (typ 9-9.30) då blev det för sent för att ens börja. då skulle vi inte hunnit med 10.30 bussen till skolan. Såå ja. Åkte till skolan, hade NK där vi kollade blodtryck och lite sånt..

Tog iaf 13.45 bussen hem. Var trött så jag sov nästan hela vägen. På hållplatsen innan min vaknade jag och tänkte att nu måste jag piggna till för jag ska snart trycka på stoppknappen och hoppa av. MEN jag vaknade efter Hissjö.. Så hoppade av nån mil (?) efter så fick mamma komma och hämta mig, hehe

Fortf sjukt trött så tror jag ska sova ett tag, har legat och läst massa bloggar typ en timme och nu börjar batteriet på datorn ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0