there is no longer you and I

Idrotten idag var faktiskt kul! Första gången jag är med på den här terminen typ.. Har ju varit sjuk så mycket osv. Vi körde iaf badminton, tror jag kommer ha massa träningsverk i högerarmen imorgon.. :P Sen satt vi och lyssnade på lite svenskatal. Alla var jätteduktiga verkligen=) Lunch. hade käkat klart 12 och kollade på klockan. Då är det 2,10 timmar kvar till nästa lektion.. orkade inte så jag tog tolvbussen hem. sköntskönt!

Då jag kom hem så luktade det nybakat. Mamma har gjort salakaka(en sorts kladdigare kladdkaka) och en sorts havrekakor. typ gooodaste! Så jag har tryckt i mig lite sånt nu (jag som vill vara nyttig av mig.. Det kommer typ aldrig hända)

Tänkte faktiskt fara ut och rida Topsy snart! :O känner att jag borde få mig lite dagsljus och nånting annat att göra än bara sitta vid datorn och sånt, så det ska bli kuul:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lät härligt med ridtur:)Ja det är bra du sliter dig från datorn och går ut i friska luften! Spara några kakor till mig, jag kommer i morgon och hjälper till och måååålar=-)...och äter kakor...

2009-11-12 @ 14:03:22
Postat av: Angelica

2009-11-12 @ 18:56:32
URL: http://aangeeliicaaa.blogg.se/
Postat av: Angelica

jo jag känner det jag också :P

ja jag hörde det=) men haha, kladdkakan är tyvärr uppäten men finns några havrekakor kvar ;D

2009-11-12 @ 18:57:36
URL: http://aangeeliicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0