the time goes by so naturally

första lektionen, foto-film-text. började planera lite på våran film, sen vid halv tio gick jag och sandra till stan.

Käkade frukost på donkan "McFeast sausage & Egg + varm choklad" :P ingen hit kan man väl säga men.. sen gick vi runt på stan. kollade på kläder och skor. Hatar att gå på stan då man inte ska köpa nåt ;D astråkigt. jaja. sen vid halv tolv drog vi på subway och åt lunch. ingen hit det heller. mackan var iinte lika god som den brukar=( stan ett tag till, jag köpte en blondering så imorgon ska jag nog fixa det, utväxten börjar ju bli typ en deci..

Buss tillbaka till skolan (jag vet, vi är lata!) och samlades på idrotten för att 9orna skulle komma och kolla då vi hade gruppträning. Fast jag och Eve masserade sandra istället. Fick en lärare till att visa oss massa olika grepp eller vad man ska kalla det:P

småföretagande, inget intressant.. trebussen hem och sen har jag faktiskt städat mitt ruum, pluggat på svenska NP som vi har imorgon, och lagt en ansiktsmask =)

15 min kvar tills Desperate Housewives börjar så ska nog gå ner och fixa lite te och grejer nu. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0