please forgive me

ligger i sängen och kan inte sova. varit vaken två timmar nu,.. kom just på att vi ska ju på IKSU hela dagen imorgon! ;O hah, liite sent påkommet kanske.. några timmar innan ungefär.

fattar INTE varför jag är så pigg nu för??  jag måste ju vara konstig. jaja, tror jag ska packa lite av grejerna till imorgon, träningskläder osv. shit, jag som typ är sjuk.. ser ju hur mkt bättre det blir med det efter imorgon. =/ ååh.  aja, blir nog kul ändå =)



Aerobics, Core och Gym + Föreläsning.
tror det var så jag valt iaf ;D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men lilla vän, du kan ju inte vara vaken kl halv fyra!!! Tokunge:) Hoppas du får en trevlig dag på IKSU och att du inte är allt för trött=)

2009-11-04 @ 08:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0