Paranormal Activity!

efter skolan idag gick jag, Emelie och Amanda ner på stan. gick runt lite och gjorde ingenting några timmar sen käkade vi en halvmeters subwaymacka! inte nådigt mätt efter den haha. lite senare kom sandra också så gick vi och köpte massa godis (glömde HELT bort att jag inte ens ska äta godis i november, oops..) och gick sen till bion för att sitta där och vänta ett tag. Jag och Sandra köpte en blockbuster att dela på också.. feeeetaa!

Sen filmen.. alltså, ÅH det var den bästa, läskigaste skräckfilm jag någonsin sett :D
O-M-G!
riktigt riktigt bra var den. SE, SE, SE!

Då den var slut så hämtade kicki upp mig och emelie så följde hon med till hissjö ett tag. vi såg lite idol och sen for hon hem med tiobussen =)

Wilma sover över här inatt också. hah känns bra att inte behöva sova i sängen själv efter den där filmen. det var ju som mest där allt hemskt var, i sovrummet. sååå ja ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0