One day too late

Gårdagen blev mycket lyckad faksikt. IKSU var sjukt kul! haha jag har riktigt mycket träningsvärk nu...  Kom hem halv tre sen sov jag två timmar (!) och vid 17.00 åkte jag in till stan.

Träffade Marre, Eve och Malin inne på MVG sen drog vi oss till Droskan. Käkade tacobuffé med klassen. trevligt trevligt :) Sjöng för Anita eftersom hon fyllde/fyller/fyllt år. sen fick hon en blomma av klassen också. Anna hade ett fint tal och tackade för att hon skulle gå i pension. hahah blev liite fel där kanske? ;)

Pappa och syrran kom och hämtade mig vid 19.30 så vi åkte till Vindeln.



Idag på idrotten skulle vi sjunga. det hade kommit dit en kille , typ "körledare" så både friskvård A och B värmde upp med grimaser, skak, sjunga som Amy Diamond,  Pontare osv. sen sjöng vi lite olika låtar som Sånt e livet, Ring ring..  det var riktigt roligt i alla fall! Dom säger ju att att sjunga också är friskvård för man mår bra av det och det stämmer ju! haha jag blev riktigt riktigt glad efteråt =D typ överlycklig ju, haha


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag har aldrig smakat biff, har hört att den inte är så good :) men jag kanske ska pröva!

2009-11-05 @ 21:29:59
URL: http://linglang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0