My head is spinning, going round and round

träningen var hur kul som helst! gick faktiskt riktigt bra med tanke på att det var ungefär första gången jag och sandra körde step dance, haha men hon såg knappt instruktören och hade ont i fötterna, inte lätt alltid! Jaja, jag är nöjd iaf. var helt sjöblöt av svett. haha nej inte riktigt men svettigt blev det! Köpte en gainomax efteråt med blåbärssmak. aldrig smakat förut men jag tycker den var riktigt god =) smakade typ blåbärsmjukglass ;D
m-mmh!

Har just duschat så känner mig bara fresh nuu. skönt. Snart ska mamma hjälpa mig att färga utväxten. Förhoppningsvis försvinner den.. :P Sen blir det Grey's kl 21.00 med lite te och mys! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0