Livin' in sin is the new thing

For till stan vid 16.00, mamma skulle klippa sig och jag for på core. Efteråt gick vi mellan H&M och Åhléns för att leta någon bra blondering/hårfärg att köpa till mig. säkert 30-40 min.. slutade med att vi gick in på finas bageri och köpte bröd istället.

Blev ganska less eftersom jag ville gärna fixa mitt hår på nåt sätt till imorgon eller egenligen bara så fort som möjligt :p försökte med silvershampoo på utväxten som blev lite gul osv sen igår. vet inte om det blev så stor skillnad, och allt hår är fortfarande inte samma färg men det är inte lika stor skillnad som förut iaf..

Har målat naglarna svarta och färgat ögonbrynen också, lite förberedelser för imorgon liksom ;D
Börjar kl 12 imorgon, har bara Naturkunskap, sen foto-film-text. gaanska skön fredag ;) sen blir det hem och fixa mig inför kvällen. Taggaa! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0