I'm gonna keep on givin' you my love

Hellugn kväll ikväll. som sagt bara pysslat på här hemma , sett Grey´s och sånt :) Så nu ska jag sova. känns som att man går och lägger sig tidigt nu då klockan är kvart över elva, fast.. ja. 

Imorgon måste jag ta skolbussen även fast jag börjar 09.20.. ska vara duktig och komma i tid för en gångs skull till idrotten nu då jag faktiskt ska vara med :P Sen måste jag och Eve snacka med Lina (idrottsläraren) om hon kan hjälpa oss med projektarbetet och lära oss lite mer om massage :) så förhoppningsvis går det bra annars blir det jobbigt..

Sen imorgon ska jag och hämta ut biljetterna till Paranormal Activity som jag, Emelie, Amanda och kanske Josse ska se på fredag! blir asbraa :D

jajaja. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0