I wanna se you baby, stayin by my side

Känner att det var "länge sen" jag skrev här nu.. :P Idrottsmedicinprovet gick nog inte så braaa, förhoppningsvis räcker det till ett G. Kunde alla instuderingsfrågor osv men, provet var svårt!

På projektarbetstiden tränade jag och Eve att massera litegrann. Sen åkte vi bussen till Röbäck. Jag drog hem till Ida där hon, Matilda och Sabina var och pluggade på deras UF-företag. chillade där några timmar sen åkte vi bussen till stan igen. drog en middag på Subway ( ofc;) ) och sen gick vi till USM. Testade massa olika maskiner i gymmet, sen kl 17.00 blev det Step Dance. ganska kul, annat program än det förra veckan men. Det var sjuukt jobbigt! Efteråt var vi i gymmet ett tag till, tills mamma hade cyklat klart. Åkte med till Hippologum där Emelie red. haha och jag blev typ imponerad där hon hoppade massa med sjukt stora hästar hah ;D Iaf så blev jag och ida lite nostalgisk, började tänka på alla gamla minnen därifrån från vi var typ 8-11 år eller nåt :P saknare faktiskt.

Kom hem till Hissjö vid 19.30, duschade,  körde lite massage i vårat massage/katt/gäst-rum. Sen blev det Grey's, Big Brother (från då Marie Picasso var med, gammaaalt) sen sovaa.

Sitter i skolan nu med Emelie och Eve, väntar på Idrotten som börjar om 20 min.. Kanske borde gå och börja byta om osv nu, ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0