Hush Hush

Just kommit hem från stan. Fick lite träning i mörkerkörning och man ser ju knappt nånting med alla mötande bilar! :O ganska läskigt faktiskt.  Jag var ju och hämtade ut biljetterna till bion imorgon. Blir jag, Sandra, Emelie och Amanda som ser den. Innan blir det middag på stan. vet inte riktigt vart men. trevligtrevligt =)

Hade tänkt vara duktig ikväll och plugga massa, men då läraren varit klantig och inte lagt ut uppgifterna i NK på fronter som hon sagt så är det inte så lätt.. Blir kanske lite körkortsplugg och läsa svenskahäftet.. om jag orkar. har sjukt ont i skulderbladen/nacken.. Tror mamma får massera mig först! annars kan jag typ inte koncentrera mig på sånt där som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0